Followers

Tuesday, 28 July 2015

Novel The Girl With All The Gift by M.R.Carey


Yuhuu....
sejujur nya Zyra tak habis baca lagi novel ni..
Tahap ketebalan dia boleh tahan juga lah dying dia..
hahahahaha....
So, dengan tahap kemalasan yang macam apa ni,
Zyra baca 2-3 pages, lepastu sambung next week nyaaaaa...
HAHAHAHAHA.....

so far, bagi Zyra novel ni agak best!!!
Dia menceritakan kisah Melanie, budak perempuan yang dah kena affected
dengan virus apa tah laa.
So, cerita ni lebih kurang macam cerita zombie la..

readers kena baca novel ni..
serious tak rugi...
Tapi tak silap Zyra, novel ni ada movie yang keluar kat cinema!

Kita tengok movie dia je lah!
Rasa macam malas pula nak habiskan baca novel ni.
hehehehe...



No comments: