Followers

Wednesday, 1 July 2015

Hello JULY!!

Ya Allah..
Cepat nya masa berlalu kan??
Rasa macam baru je la sambut tahun baru, sekarang dah masuk bulan 7?
Betul la kata kata orang tua..
Masa tu EMAS.
Seminit kita sia-sia kan, maka rugi lah diri kita.
Masa tak kan pernah mampu diputarkan semula.

pejam celik pejam celik, dah berapa minggu kita puasa kan?
Lepas tu Raya!!
yeay..
hehehe...

Maybe tahun ni Raya agak hambar sebab arwah mak dan abah sudah tiada.
tapi takpe, hidup kena diteruskan juga.


Kalau ada salah silap, harap dimaafkan semua ye.
Mana tahu, ni Ramadhan terakhir bagi kita .

Selamat Berpuasa para Silent Readers, Secret Admirer 
:D

2 comments:

Syira Lokman said...

singgah sini sementara tunggu waktu berbuka :D

mirza syazwina said...

lamanya tak datang sini..hai zyra ! ^ ^
selamat berpuasa :)