Followers

Sunday, 8 March 2015

Mengimbau Kenangan Di Cameron Highlands.


ASSALAMUALAIKUM^^
Khamis yang lepas zyra dan kakak ada singgah sebentar di Cameron Highlands sementara nak settelkan urusan arwah ayah.

kitaorang pergi amek angin jap dekat ladang teh ni.
dulu masa arwah mak dan arwah abah masih ada, family kitaorang selalu datang sini.

kat sini ada 1 batu besar yang boleh duduk.
teringat arwah mak dengan arwah abah duduk berehat kat situ.
maklum lah, orang tua mana boleh sangat jalan jauh jauh.
hehe...
lepas ni, dah takde lagi la datang Cameron dengan mak abah...
semua dah takde..
tinggal lah kami adik beradik je.
semoga arwah mak dan abah tenang di sana.
amin.

sebelum balik, zyra beli la dried fruits ni.
2 bungkus RM10 tak silap zyra...
lupa dah..
boleh la buat makan dalam kereta..
memang favorite zyra makan benda ni.
^^

No comments: