Followers

Monday, 16 February 2015

Berpantang lah kita!!!!


ASSALAMUALAIKUM.

nampak tak muka stress tu???
waaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
serius stress ok tengok muka sendiri!!!
Safi Trilogy Anti Jerawat langsung tak berkesan kat muka zyra..
jerawat makin naik ada laaaa....

maybe salah satu faktor , zyra ada resdung!!
aishh what a sad life....

nampaknya lepas ni zyra kena pantang sikit la kalau nak makan..
tak nak makan seafood pe semua...
apa lagi ea pantang larang untuk orang yang ada masalah resdung???
:'(

hope cepat ok la muka ni...
bukan la nak flawless terus macam artis Korea ke apa, at least just normal macam korang pon dah ok laa kan....

4 comments:

Cik Yaya said...

as'salam..
dah kenapa sbb jerwt tu?alergik seafood ke?huhu
lagi sati kena kurng mknan bmnyak la,kan..yaya pon sme..huuu

Izzati Amira said...

ayoooo.. jaga pemakanan tau

Aqilah Azmi said...

allah.
sabar kak zhyra hmmm
chaiyuk!!!

Aisya A. said...

nak baik nak taknak kena la pantang kan.. huhu.. amin, harap2 cepat lah okay..