Followers

Wednesday, 28 January 2015

Taman Rama-rama, Cameron Highlands


ASSALAMUALAIKUM readers^^

hari ni nak sambung cerita pasal misi melepak zyra di Cameron Highlands pada Sabtu yang lepas.
selalu pergi sana tapi tak pernah masuk Taman Rama-rama...
dah tak tahu nak lepak mana, so zyra dan kakak decide datang situ.
hahaha...
tiket untuk orang dewasa cuma RM5 seorang.
maaf la kalau gambar tak jelas....
macam macam jenis rama-rama ada kat sini...

macam ni la rupa dalam Taman Rama-rama yang zyra pergi tu..
actually kawasan dia luas..
cuma malas nak upload gambar lain!
hahaha...

kalau dah nama nye pon kat Cameron, memang semua bunga yang ditanam di sana cantik cantik belaka lah kan...

sempat lah zyra dok posing-posing dengan rama-rama yang ada kat taman ni..
yang buat zyra pelik, rama-rama kat sana sangat friendly ok..
adakah dioarang ni dah kena pukau atau lalok makan ubat??
hahahahha....

kadang tu sampai nak terpijak pon ada sebab rama-rama kat sana susah betul nak bergerak!!
macam patung pon ada..
ok...
malas nak cerita panjang dah..
gambar banyak, tapi malas jugak nak upload..
hehehe..

sekian!

1 comment:

Aisya A. said...

ala.. ni yg mcm nak pergi cameron lg ni. huhu