Followers

Saturday, 10 January 2015

Shopping, mana pernah puas!


ASSALAMUALAIKUM

hari ni zyra pergi jalan-jalan aka shopping la tu kan...
hahahaha....
so kalau kita dah keluar berjalan tu kan harus lah ada je benda nak bawak balik rumah!!!

rasa macam dah lama pula tak beli baju baru...
so tadi ada la sempat capai mana yang berkenan di hati..
kasut pon ada la jugak di rembatnye hehehe....

ikut kan hati banyak lagi yang nak dicapai nye..

1 comment:

Aisya A. said...

biasalah perempuan kalau bab shopping takleh nak halang. kang meroyan.. hehehehe