Followers

Saturday, 27 December 2014

Layan angin petang di tasik ulu yam


ASSALAMUALAIKUM^^

petang tadi zyra dan kakak-kakak pergi beli barang dapur kat Giant Batu Caves..
kebetulan pula masa tu cuaca baiikkkkk punya!!!!!!!!!
bukan main panas hah!!
siap makan ais-krim lagi kitaorang ...

dah habis beli barang , zyra ajak kakak-kakak zyra pergi lepak mana-mama tasik...
then diaorang cakap lepak je la  kat tasik ulu yam..
dah alang-alang dekat dengan Giant kan...

sampai sana je bukan main gelap gelita haaa!!!!
angin pon bukan main seram sejuk !!!!
sempat duduk dalam 10 minit ke 15 minit ha lepas tu terus hujan!!!
hahahahha....

tapi takpe la kan...
at least dapat jugak dapat angin petang ...
sempat la jugak kitaorang dok selfie bagai sambil tengok abang abang dok mancing ikan kat tasik tu....

hilang sikit bosan dari cuti krismas haritu duduk rumah je!!!!

3 comments:

Izzati Amira said...

syok lah lepak tasik. mendamaikan gituuuu...
klik inti 6x sini

henry tan said...

ulu yam ada tasik? haha yaya selalu hujan lah.. tak syok nak pi mana mana pun tak boleh~~

I Blog My Way Facebook Page!!

lynndamya said...

Salam, mmg seronok ambil angin petang2 sambil tgk tasik or pantai..nyaman je rase, boleh hilang stress! hehe :)