Followers

Tuesday, 18 November 2014

Pewarna Rambut Alaisyah,Koper




ASSAMALUALAIKUM^^
sekian lama zyra nak buat review pewarna rambut Alaisyah,Koper ni.
tapi asyik terlupa je.
hehe...

actually dah lama zyra warnakan rambut menggunakan pewarna ni.
dan alhamdulillah..
akhirnya dapat jugak warna yang zyra nak selama ni.


bagi mereka yang beragama Islam tak perlu risau sebab pewarna rambut Alaisyah ni halal.
dah 2 kali zyra warna kan rambut dan masih tak dapat warna yang macam zyra nak .
so kali ke tiga ni ,menjadi juga!!

pada pendapat zyra,jenama Alaisyah nie not bad.
bau tak terlalu kuat,agak wangi.
yang penting rambut zyra tak terlalu kasar bila warnakan menggunakan pewarna tu.

rambut zyra tak terlalu terang macam dalam kotak tu
but still boleh nampak la ..

kalau ada readers yang nak cuba,di persila kan^^
hehe..


No comments: