Followers

Friday, 14 November 2014

musik-musik 29 semi final


ASSALAMUALAIKUM^^

zyra baru je habis tengok musik-musik 29 semi final di tv3 tu haaa...
mesti readers pon pakat ramai-ramai tgk jugak kan??
hehehe...

zyra takde la excited sangat nak tgk,tapi dah tebukak tu alang-alang tgk je la kannnn.....

tak nak cite panjang..
just nak cakap,zyra bukan fans shila amzah..
tapi zyra dapat rasa kan lagu ,Masih Aku Cinta boleh lepas masuk final.

sebab lirik,melodi semua memang tiptop...
kira taste zyra la even zyra jarang dengar lagu melayu..

harap lagu ni dapat masuk final..
confirm syahdu punya kalau guna okestra!!
perghh!!!

Lirik Lagu Masih Aku Cinta - Shila Amzah

Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Caramu memanggil nama ku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubari ku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku,’kan selalu doakan mu
Agar kau takkan terus terluka

Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mem pertahankan ku sepertimu
Satu dunia,menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenal mu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku

No comments: