Followers

Friday, 21 November 2014

Magic Fast Henna Tube


ASSALAMUALAIKUM^^
malam ni sengaja zyra nak tayang kuku tangan zyra yang dah bertukar warna..!
hehehe...

untuk pengetahuan readers,yang zyra pakai ni bukan pewarna/pengilat kuku yang biasa tu.
tapi ini adalah inai/henna.
haaa mesti ada setengah daripada readers tak pernah dengar dan lihat,bukan??

ni la kotak nye kalau readers nak tahu.
inai ni firstime kat India taw!!
wahh wahhh...
ok mana zyra beli inai ni??
ohh bukan zyra yang beli tapi kakak zyra.
*perghhhh!!kakak lagi..haha
ye KAKAK,sebab zyra ada 4 KAKAK takde langsung ABANG!

dia cakap dia beli kat kawan dia.
kebetulan pula kawan dia berkahwin dengan lelaki berbangsa India.

*mohon abaikan tangan yang serupa lelaki tu :D

so ni dia hasil nya bila dah kering.
gila kan....?
setiap jari zyra buat lain-lain warna!hahaha...
yang paling syok,lagi seminggu lebih daripada sekarang zyra dah nak start praktikal tapi boleh pula zyra pergi buat kuku macam ni.

ya ampunnnn...
harap sempat la hilang inai ni.
kalau tak habis la zyra nanti :'D

1 comment:

Zizie Zack said...

kemain warna warni haa.. hahaha