Followers

Sunday, 4 May 2014

they can say ANYTHINGS..


semua orang boleh cakap apa yang mereka nak..
mereka boleh buat apa sahaja yang mereka nak..
tapi mereka tak tahu
kesakitan yang kita alami,
kesedihan yang kita alami,
kesusahan yang kita alami,
kepayahan yang kita alami...

mungkin mereka tak akan faham apa yang kita rasa selama ini...
sebab mereka sangat bertuah dalam hidup mereka...

sebab mereka mempunyai segala-galanya..
keluarga yang sangat memahami,
dilahirkan didalam keluarga yang senang,
dikelilingi rakan-rakan yang sentiasa ada di sisi,
memiliki apa sahaja yang di mahu kan..

"tak apa lah...
selagi kebahagiaan tu milik mereka,rasai lah dan lalui lah dengan gembira nya..
sebab satu hari nanti,aku juga akan memiliki kebahagiaan itu.."



4 comments:

sYiRa LoKMaN said...

SELAMAT MALAM TUAN BLOG ^_^

Aqilah Azmi said...

eh nape sedih sangat ni :(
nak copy boleh takk? hihihi
serious deep and superb!!

adrianna syaz said...

Follow blog eyzra..mmg betul sgt la..mcm best ja bca entry ni..^_^

Lee Wa Wan said...

mendalam ni weyhhh...mcm puisi a samad said gitu~~~