Followers

Saturday, 12 April 2014

My Boo:Bibo sakit tenat


Salam semua nya...
Mesti korang dah lupa pasal "haiwan belaan" zyra ni kan?!
Hahahahaha ok taw dah sebab zyra pon hampir dah lupakan kewujudan dia..

Sekian lama dia terbiar tak diberi makan,mandi dan bermanja-manja..
So zyra spendtime la dengan dia petang nie..hehe


Keadaan nya sangat daif kan??
So zyra mandikan dia biar wangi
*tapi poop dia tu biar je,boleh buat kawan!lalalala...
Sad life!haha...




Nampak tak yang bibo dah happy setelah dimanjakan??
Hahaii..sekian

Xoxo^^
posted from Bloggeroid

7 comments:

Yun Sing said...

Eh.. macam pou :) Comel laa ^^

mirza syazwina said...

alololoo..comelnya ^_^
geram tengok..hehee

Ninaa Hassan said...

hikss comel nya.nina punya dh lama tk jenguk. yg penting , tk mati2 haha

Akeyla Azmi said...

alahaii omey jee dia hihi

Sally Yatiey said...

Comelnyaaaa ;D

Pykaa Pdott said...

Alo comeynye . Pyka bela pau je . Dia lebih krang pau jugak eh . Hehe

Syazana Zainn said...

macam game pou tu je ni hihi