Followers

Monday, 2 December 2013

TYRESE menangis di atas kematian PAUL WALKER


fans Fast&Furious mesti dah kenal kan semua pelakon dalam movie tu??
Tyrese yang membawa watak sebagai Roman,teman rapat Brian*mendiang Paul Walker* ada datang ke tempat kemalangan.

 zyra tengok video nie terus menangis juga :'(
mesti Tyrese nie sedih sangat sebab dia betul-betul rapat dengan Paul
agak-agak nanti kalau zyra dah takde,ada tak kawan-kawan zyra yang akan ziarah?

Tyrese upload gambar nie semalam dekat instagram dia..
zyra pon ada like and comment..

semangat setia kawan betul la Tyrese nie kan...

nie instavideo yang Tyrese amek masa birthday Paul,,
time nie dorang dekat tmpt shooting Fast&Furious7..

we love you Paul..
you always in my heart.






4 comments:

mirza syazwina said...

tekejut gak dengan pasal ni..hmmm..

muhammad azuan said...

gila weyh tak sedih...mesti lha sedih :(

Akeyla Azmi said...

sebenarnya sedih lah :(
Camtu je mati kan.
Inshaallah ada yg akan ingat punya dkt akak zeyra ni. Jgn risau lah ihihi ;)

Cik Tieka said...

sedih jgk..kalaulah dia dapat hidayah sebelum pergi alangkah indahnya.. :(