Followers

Saturday, 28 December 2013

NOVEL:beli atau pinjam?


ASSALAMUALAIKUM

zyra sure 100 % kebanyakkan blogger perempuan memang suka baca novel,betul tak?
hehehe zyra dah tahu sangat dah!!!!
zyra pon suka baca,TAPI tak suka BELI!!!*hehehe*
selalu nye zyra akan pinjam dekat kawan-kawan...
kalau zyra rasa minat betul dengan novel tu,baru zyra beli.

sejak-sejak nie zyra lebih suka pinjam novel dekat library..
tak perlu nak membazir duit beli novel yang berharga belasan sampailah puluhan ringgit!!
cuma bayar 50 SEN sebagai SEWA..
tak kisah la kan..

sekarang nie zyra tengah dalam proses nak menghabiskan novel nie!!!
hehe...
pinjam kat library kolej :D

5 comments:

Akeyla Azmi said...

50sen? eh betul lah kak zheyyra. sometimes bila pk balik kan.
rm20 untuk satu novel satu kali je baca hahahhaha

msredcheesecake said...

akk suka baca novel... tapi suka beli sendiri

Saraa Ali :) said...

Saya pun suka baca novel jugak. Tapi kalau ada duit lebih, saya lagi suka beli, sbb boleh buat koleksi. Hehe :)

Saraa Ali :) said...

Saya pun suka baca novel jugak. Tapi kalau ada duit lebih, saya lagi suka beli, sbb boleh buat koleksi. Hehe :)

nuranne (formerly simplyseoul) said...

betul2.. it's not about owning the book. it's about reading the book :)

keep reading :)