Followers

Monday, 18 November 2013

free gift haha


ASSALAMUALAIKUM....
tengah sibuk bekerja ke tu??hehe...
kami para pelajar tengah bersenang-lenang dekat rumah,jangan jelez ye..
still ingat lagi kan entry semalam?
zyra sedih sebab tak dapat hangout dengan kawan-kawan zyra..

malam semalam,kakak-kakak zyra bawak balik banyak coklat taw!!!
hahaha....sorang satu dapat kat rumah nie..
semalam dorang pergi make-up model utk fashion show kat mne tah!
so para juru make-up dapat la gift nie sebagai cenderahati..

time kakak hulurkan coklat nie,rasa mcm bercinta gila nak makan..!
ye la dah bungkus cantik-cantik pastu rasa sayang nak makan..hehe...apa la zyra nie!
dalam tak nak makan tu,sempat gak zyra capai 2-3 biji coklat tu :D
zyra paling suka coklat putih yg bentuk shell tu..
zyra rasa nama coklat tu"coklat oreo" la..
serius sedap...sebab ada rasa oreo sikit..!!
dapat makan coklat nie semalam at least kurang la sikit rasa sedih tu kan..haha



4 comments:

ika zulkefli said...

alaaa sedapnya coklat tu..emm

muhammad azuan said...

peahhhh fantastik kau...dah tu tak teringin ke nak post kat aku sebutir dua.... taik idong masin lha kau ni...wakakakakakaka

mirza syazwina said...

seronoknya makan coklat :D

Aefa Aerisya said...

coklat!! lame tak makan coklan.. nak skettt :D