Followers

Sunday, 12 May 2013

SELAMAT HARI IBU^^


SALAM ^^
selamat hari ibu semuanye...
walaupon mak zyra sudah meninggal,tapi tak salah kan kalau nak ucap kan dalam doa?
:D
tahun nie takde hadiah yg boleh di bagi dekat arwah mak melainkan al-fatihah dan bacaan yasin^^
semoga arwah mak diletakkan di kalangan orang2 yg beriman..
amin
walaupon mak dah tkde,zyra tetap wish dekat mak kawan2 zyra..
ahaiiii....
maklum lah,ada ramai mak... :P



nie percutian terakhir kami sekeluarga bersama arwah mak.
semua kenangan bersama mak akan sentiasa tersemat dalam ingatan.. ^^


arwah mak bersama abah^^
dekat sini lah zyra cerita and tunjuk gambar SAD dekat arwah mak..
semua pesanan and nasihat mak akan zyra ingat smpai bebila ..

SARANGHAE OMMA^^

*macam mana pulak sambutan hari ibu korang pada hari nie?

2 comments:

Shereen Yahya said...

selamat hari ibu :)

Syaiful Izwan said...

iyeselamat hari ibu..hari tu sempat belika ke ep ci aje utk ibu tersayang..