Followers

Friday, 3 May 2013

~LIP TINT~


ASSALAMUALAIKUM readers..
waaa dah hari jumaat...cepat sungguh waktu berlalu kan..
semoga jumaat ini membawa keberkatan bagi kita semua.

ok berbalik pada tajuk entry hari nie,
korang mesti dah selalu dengar pasal LIP TINT nie kan?
yg kaki makeup uwh sure lah taw kan?mesti kat rumah ada banyak siap wat koleksi.hehe

hmmmm best sgt ke erk pakai lip tint nie?
sejujur nye zyra tak pernah try pkai lagi lip tint nie...
ramai ckp yg lip tint nie leh wat blusher...?!
what???!!ehh tak rasa melekit ke?!!!!!!!!
zyra rasa lip tint ni takde beza nye gan lip gloss..

cuma dorang ckp lip tint nie lebih tahan lama,and warne dia pon byk pilihan...


*dah macam pewarna kuku plak!
rambang mata tul!
zyra suka bli pewarna kuku tp tak guna pon haha...bazir je beli..
de sesape yg dah pernah pkai lip tint nie?best tak korang?

P/S:kepada korang yg nak balik kg utk mengundi uwh,
hati2 di jalan ok..sebelum memangkah buat pilihan yg tepat! :D
zyra tak ckup umur lg,balik kg nak jmpe kwn2 je hahaha...


2 comments:

EkiN Nur Asyikin said...

wah xpenah lagi la test ... macam lip gloss yer ... mesti mulut ktew bersinar 2 batu jauhnyer .. hihi ..

Perempuan Venus said...

tapi bibir tak rasa melekat2 ke :'( tak reti pakai :'(