Followers

Wednesday, 3 April 2013

KISAH SEEKOR DOLPHIN!

Heyy kawan!!!
saya dolphin!!
comey tak saya???
(HAKHAKHAKAHAK SAKAI!)

nie girlfriend saya....chantek kan??
LALALALALALALA....
kami memang sweet couple^^

bila saya bosan,saya suka berenang ke permukaan air...
sbb ape???
saya nak jumpe kawan saya lah!!HAHAHA

HAH!!
ni laa kawan saya!!
nama dia meowwwww!!!
kami syg antara satu sama lain! :D

bila saya gembira,saya suka lompat macam nie!!!
tinggi tak saya lompat??
HAHAHAHA..

OHHH YE!!
ni salah satu kelebihan pada saya...
pandai kan saya buat bubble tu??
korg boleh buat macam saya tak?
HAHAHAHA...
ok laa...nanti saya cte lagi pasal life saya...
:D

hehe....comel kan dolphin nie??
zyra suka tgk dolphin....
jeles kat dorg sbb pandai berenang...
zyra tak pandai! :'(

1 comment:

Razil Tahir said...

COMEL GILAAA!!! XD