Followers

Thursday, 14 March 2013

fakta ringkas mengenai BUBBLE GUM

ASSALAMUALAIKUM^^
dah makan ke semua???
hmmmm zyra baru je abis makan..mulut still mengunyah lagi..alaaa bubble gum je pon :D
dlm dok mengunyah2 nie kan,ttbe terlintas dlm kepala nie nak buat entry bout bubble gum atau nama lain nye,CHEWING GUM...

mesti ramai kan ada tabiat suka mengunyah CG ni??
lebih2 lagi dekat negara barat...dah macam makanan ruji dorang plak...

zyra de serba sikit info pasal CG yg nak di kongsi dgn korg :)
antara kelebihan yg ada pada CG:
*mengunyah CG dpt menurunkan berat badan?
(ok mesti ramai yg suka info nie hehe)
*dapat mengurangkan stress
(bila kte dok mengunyah,mesti kte dok ralit pastu terus hilang tension!!)
*dapat menyegarkan bau nafas kita ^^
*dapat menjaga kebersihan gigi

zyra bukan peminat tegar CG nie..
penat jugak kan kalau mulut asyik mengunyah je..hehehe..
bagaimana pulak dgn korang??



1 comment:

nik ros said...

btol.mmg penat jugak asyik menguyah gini. yg best masa muka2 jea sebab manis.dah lama hilang rasa..hehe