Followers

Sunday, 13 January 2013

colourful cutie ice-cream^^



hey hey hey!!!!!!!!!
happy sunday u alls :D
skrg musim hujan n mendung je kan?
bagon tdo pagi td ase sejuk semacam je upe nye kat luar tgh ujan..
hohoho.....dok KL pon da ase dok kat CAMERON HIGHLAND^^
spe kat sni suka makan aiskrim????
sila angkat kaki n tangan anda!!HAHAHAHAHA...
zyra pon suka mkn aiskrim gak tp takde la smpai takleh nak control kan..
de mse je mkn ...
sejak2 nie asyik nak mkn aiskrim je...
zyra nie jenis tak suka membazir so zyra tak kan beli aisrim y bjenama..
slalu nye aiskrim bjenama y jual kat SHOPPING COMPLEX nie memang la sedap.
tapi kuantiti aiskrim uwh sedikit sangat!!!
kte makan pon ase tak puas...
tp setinggah orang tu kalau da peminat setia aiskrim,harga uwh tak kan jadi penghalang bg dorg.
asalkan sedap,10 kali dorg akan beli!!
:D




cute2 je kan aiskrim nie??
aishhh nie y wat terliur nie...
t ble2 hangout gm kwn2,zyra nak mkn aiskrim la..
tk pon g je kedai runcit,kan byk aikrim murah2 plak tu hehe :P

2 comments:

ZWAN SABRI said...

adoi.. tetiba rasa lapaq aiskrim.. zyra punya pasai la ni.. HAHA

Miss Purple Ungu said...

cantiknye aiskrim2 ni :)