Followers

Sunday, 30 September 2012

INFINITE nak datang LEGOLAND MALAYSIA??!!!!!


 flyingbacons  : "Infinite is going to Legoland to film an mv but the date is not confirmed. Around Nov-Jan.Legoland received email from Woollim

salam readers....selamat pagi semua^^

ehhhh!!!!!salahh laaaa...da pkul 12 lebih da nie...so tengah hari laa da kan..hehehe...*mianhae^^
korg nampak tak tweet kat ats uwh?????





OMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!betul ke INFINITE nak dtg malaysia??????!!!!!!!!!!!!!!
lme jugak aku dgr desas desus y dorg nak dtg....
tiap kali bukak TWITTER je,mesti bebudak nie dok ckp pasal INFINITE.....
nak cye ke tak ea????tp ble aku tbce tweet y kat atas uwh,ttbe lak perasaan percaya uwhh membuak2!!!!
alangkah indah nye kalau semua desass desus uwhhh menjadi KENYATAAN!!
SOOOOOOOOOOOOOOOOO HEAVEN^^
n alangkah indah nye dunia kalau dpt meet dorg kat LEGOLAND uwh!!ya ALLAH,bahagia nye aku^^




dear oppas,can't wait laa mau meet oppa!!
*mampu ke kau zyra?haha
pape pon,tetap bangga meyh kalau INFINITE jd shoot MV kat LEGOLAND MALAYSIA!!
waaa....sekurang2 nye dorg "nampak" kewujudan MALAYSIA nie.
hehehe.....thats mean MALAYSIA da mkin GEMPAK!
I LOVE MALAYSIA..
*perghhh da cam nak sambut merdeka aku nie :D
i love u too,INFINITE^^


4 comments:

ZWAN SABRI said...

nanti tolong kirem salam kat infinite ye.. itupon kalau depa boleh jawab salam la.. hehe

ezyra daniel said...

hehee abg zwan ni cam perli je...tak bekk taw..peminat setia ni..marah kang..hahaha

Sarah said...

serious ke? boleh percaya ke neh??

Nur Azwa Edora said...

alaaaa RUMOURS je kot ! T_T